دعوت از 5 کشتی گیر، 2 مربی و یک سرپرست از آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان و خردس
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


دعوت از 5 کشتی گیر، 2 مربی و یک سرپرست از آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان

دعوت از 5 کشتی گیر، 2 مربی و یک سرپرست از آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان

 از سوی فدراسیون کشتی 5 کشتی گیر، 2 مربی و یک سرپرست از آذربایجان غربی به مرحله جدید اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پی برگزاری دوره های مستمر و موفق استعدادیابی کشتی فرنگی پایه که توسط عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در دو مرحله در شهرستان های شمالی و جنوبی استان و نیز شهرستان ارومیه بعنوان مرکز استان که منجر به شناسایی نونهالان و خردسالان مستعد در رشته کشتی فرنگی گردید، از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران 5 کشتی گیر شایسته و مستعد شناسایی شده بنام های: فردین نوایی، سینا صمدی، علی اکبر محمدزاده، محمدرضا علی محمدی و آرمان ابراهیمی به مرحله جدید اردوی بسترسازی تیم های ملی کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان که از تاریخ 18 لغایت 22 اسفندماه در شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار خواهد شد دعوت گردیدند.
در این اردوی 5 روزه که با شرکت 69 کشتی گیر در اوزان 10 گانه  از استانهای: مازندران، مرکزی، خوزستان، کرمان، ایلام، اصفهان، کردستان، قم، کرمانشاه، تهران، اردبیل، فارس و آذربایجان غربی زیر نظر عبدالکریم کاکاحاجی سرمربی تیم ملی نونهالان برگزار می گردد 8 مربی از 8 استان کشور با کادر فنی همکاری دارند که در بین آنها نام علی نژاد رضا و جواد قوچی از آذربایجان غربی به همراه حسن حسین نژاد بعنوان سرپرست به چشم می خورد.
گفتنی است مجید قائدی سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.
با روی کار آمدن عبدالله چمن گلی بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی جان تازه ای به ورزش و بخصوص کشتی این استان وارد شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 13140540
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7